Mr. ZIGGI Pierze lepiej!

Mr. ZIGGI to nowa linia hipoalergicznych i dezynfekujących środków do prania tkanin białych i kolorowych. Stworzona w odpowiedzi na wyjątkowe potrzeby konsumentów, łączy w sobie cechy tradycyjnych oraz nowoczesnych produktów do prania, zapewniając przy tym poczucie komfortu i bezpieczeństwa.

Proszki i płyny Mr. ZIGGI to produkty 4w1, które łączą w sobie cechy nowoczesnych i tradycyjnych środków piorących. Dajemy Ci 4 mocne argumenty, dlaczego Mr. ZIGGI pierze lepiej! Nasze produkty:

Są uniwersalne i skuteczne

Środki Mr. ZIGGI są uniwersalne, pozwalają na bezpieczne i skuteczne pranie różnych tkanin i kolorów. Produkty można zastosować do prania już w 20 stopniach Celsjusza. Usuwają nawet uporczywe plamy. Skład proszku chroni tkaniny kolorowe, a aktywny tlen sprawia, że białe tkaniny już po pierwszym praniu odzyskują świeżość. Środki do prania Mr. ZIGGI całkowicie rozpuszczają się w wodzie. Nie zostawiają smug i osadów na tkaninach. Dzięki temu ubrania dłużej wyglądają jak nowe. Proszki i płyny Mr. ZIGGI to produkty odpowiednie dla każdego – alergika, dziecka, sportowca czy właściciela psa.

Są hipoalergiczne

Środki do prania Mr. ZIGGI są hipoalergiczne. Przeszły pozytywnie nie tylko standardowe testy płatkowe i koszulkowe, ale również bardziej wymagające badania dermatologiczne. Wyniki potwierdzają, że proszki i płyny Mr. ZIGGI są łagodne dla skóry i nie powodują podrażnień. Produkty Mr. ZIGGI spełniają wymogi stawiane wyrobom kosmetycznym. Środki dezynfekujące do prania Mr. ZIGGI nie zawierają żadnych alergenów powodujących uczulenia. Zwalczają bezpośrednie przyczyny powstawania alergii, czyli roztocza, bakterie i grzyby. To doskonałe rozwiązanie także dla osób ze skłonnością do alergii, które szukają sposobu na bezpieczne i skuteczne pranie ubrań, bielizny czy pościeli.

Dezynfekują już w 40 stopniach

Środki Mr. ZIGGI jako jedyne na rynku dezynfekują już w 40 stopniach Celsjusza. Nie musisz dodawać do prania dodatkowych środków lub wyparzać prania w wysokiej temperaturze, narażając tym samym tkaniny na niszczenie. Wystarczy standardowe pranie i środek dezynfekujący do prania w niskich temperaturach, aby zwalczyć alergeny. Ubrania i pościel będą miały przy tym neutralny, delikatny, a nie chemiczny zapach.
Właściwości produktów Mr. ZIGGI zostały potwierdzone przez liczące się w Europie instytuty i uczelnie oraz zatwierdzone przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.

Są wydajne i ekonomiczne

Skoncentrowana formuła sprawia, że produkty starczają na dłużej niż popularne środki piorące obecne na drogeryjnych półkach. Zastosowana metoda produkcji sprawia, że proszek Mr. ZIGGI ma większy ciężar nasypowy w porównaniu do standardowych proszków. Oznacza to, że w opakowaniu Mr. ZIGGI jest go dwa razy więcej.
Mr. ZIGGI wystarczy na dłużej w porównaniu do innych produktów. Wystarczy 71,4 g żeby skutecznie wyprać 4,5 kg ubrań czy pościeli. Międzynarodowe Stowarzyszenia Mydła, Detergentów i Środków Czystości zaleca dozowanie na poziomie 75 g/4,5 kg, ale część producentów dalej rekomenduję dawkę 100 g lub więcej proszku.

Mr. ZIGGI to środki do prania
stworzone z myślą o ochronie środowiska

SKONCENTROWANA FORMUŁA

Produkty mogą zmniejszać zużycie wody podczas prania.

Mr. ZIGGI bardzo dobrze wypłukuje się z tkanin, nawet w przypadku przedozowania produktu (co często zdarza się w każdym gospodarstwie domowym).

PROEKLOGICZNY SKŁAD

W składzie naszych produktów nie znajdziesz fosforanów i zeolitów.

To szkodliwe dla środowiska substancje obecnych w zwykłych środkach piorących. Ich przedostanie się do rzek skutkuje zaburzeniem ekosystemu wodnego.

PRODUKTY BIODEGRADOWALNE

Zostały przebadane pod kątem biodegradacji w Instytucie Chemii Przemysłowej.

Kartonowe opakowanie proszku Mr. ZIGGI w 60% pochodzi z recyklingu i można je przetworzyć w 100%.

PROEKOLOGICZNA PRODUKCJA

Produkty są wytwarzane przez firmę, która dba o środowisko.

Firma nawet 50% energii czerpie z paneli fotowoltaicznych i wdraża system zamkniętego obiegu wody. Przygotowuje także własną oczyszczalnię ścieków.

MR. ZIGGI JEST PRZYJAZNY DLA ŚRODOWISKA

Środki do prania Mr. ZIGGI powstają z dbałością o ekologię na każdym etapie produkcji. Nie zawierają fosforanów i zeolitów. Dlaczego jest to istotne? Fosforany i zeolity zaburzają wodny ekosystem, przyczyniają się do zaniku życia w rzekach i jeziorach. Co więcej, zeolity, jeśli nie zostaną dobrze wypłukane, mogą wpływać drażniąco na skórę.

Dzięki temu, że produkty Mr. ZIGGI nie zawierają fosforanów i zeolitów, nie działają negatywnie na środowisko. Nie tylko skład sprawia, że produkty Mr. ZIGGI są proekologiczne. Dezynfekujące środki do prania wprowadzone na rynek przez Zygmunta Chajzera są wytwarzane tzw. metodą suchą. Taki proces produkcji pozwala zużyć nawet 70% mniej energii w porównaniu do metody mokrej, stosowanej przez większość producentów środków piorących.

Z dbałością o środowisko wytwarzane są także opakowania pochodzące z recyklingu i nadające się w 100% do powtórnego przetworzenia.

Ponadto, zakład Clovin SA, który odpowiada za produkcję produktów Mr. ZIGGI, nawet 50% energii czerpie z paneli fotowoltaicznych. Wdraża też system zamkniętego obiegu wody technologicznej.

Mr. ZIGGI - środek dezynfekujący do prania w niskich temperaturach
Polski proszek Mr. ZIGGI - środek dezynfekujący do prania w niskich temperaturach

POLSKA MARKA, POLSKA PRODUKCJA

Mr. ZIGGI to polska marka, której twórcą i ambasadorem jest Zygmunt Chajzer. Za skład środków do prania i produkcję odpowiada firma Clovin SA.

– Zależało mi na współpracy z firmą polską. Wiem, że potrafimy robić dobre rzeczy w dobrych cenach. Clovin ma swoją siedzibę w Czyżewie, na Podlasiu. W jednym z najmniej zanieczyszczonych regionów Polski. Właściciele firmy bardzo dbają o to, aby zachować ten stan – mówi Zygmunt Chajzer.

Wyłącznym dystrybutorem produktów Mr. ZIGGI jest Europe Distribution Group Sp. z o.o. – Podjęcie współpracy z Zygmuntem Chajzerem w kwestii marki Mr. ZIGGI bardzo dobrze wpisuje się w naszą politykę. Dla Europe Distribution Group istotnym czynnikiem jest społeczna odpowiedzialność biznesu – mówi Krzysztof Górny, Prezes Zarządu Europe Distribution Group Sp. z o.o.